Hledáme posilu do našeho týmu na pozici asistentka obchodního oddělení.
Co vás čeká
– správa firemní agendy
– koordinace schůzek a cest
– obchodní komunikace s klienty (B2B) a zahraničními partnery
– příprava materiálů na prezentace, správa objednávek, částečně i marketing.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
Požadujeme úplné střední nebo vysokoškolské vzdělání, AJ na výborné úrovni (obchodní terminologie), příjemné vystupování a komunikace, výborná znalost MS Office – častá práce s Excelem na pokročilé úrovni, organizační schopnosti, preciznost, přemýšlení v souvislostech, chuť učit se, poznávat a posouvat se
Co vám můžeme nabídnout
Příjemné pracovní prostředí v malé a příjemném kolektivu (Praha 2), práce s krásnými produkty a zajímavými lidmi, flexibilní pracovní doba (možnost home office), možnost osobního i profesního růstu
Rozsah práce
cca 100 hod. měsíčně
Finanční ohodnocení
25 000 Kč / měsíčně na fakturu (první 3 měsíce 20 000 Kč / měsíčně)
Nástup možný od poloviny 02/2023
Své životopisy zasílejte na adresu: pavla@design-um.cz